BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, Jun 15, 2011

mampukah???

duduknya aku bersendirian membiarkan kedinginan malam menyapaku... dalam hatiku terdetik pelbagai persoalan... perlukah aku merasai perasaan ini tika ini??? sungguh ku tak ingin lagi kerana semua ini akan menyakitkan hatiku sendiri... perlukah air mata ini mengalir tika ini??? seharusnya tidak, setelah sekian lama kau membiarkan ia mengalir... kuatkah diri ini??? yang lepas biarkan berlalu pergi... jadikan kejadian semalam itu sebagai pengalaman... tiada guru terbaik selain pengalaman yg dapat membantu kita tok menjadi lebih matang... jangan kita jadikan kejadian semalam sebagai 1 musibah... tetapi jadikan ia sebagai pemangkin untuk kita terus maju dan terus berusah tok ke arah yg lebih baik... air mata yang mengalir sentiasa menjadi teman disisi... tiap saat bersama walau di mana berada... air mata juga mampu menjadikan kekuatan kerana dengan mengalirnya air mataku seperti memberikan aku kekuatan baru tok terus maju dan menuju ke arah yg lebih baik... walau apa sekali pun yg berlaku... aku tidak boleh mengalah..aku perlu lebih kuat...

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...