BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, Jun 27, 2011

perkenankan doaku...

detik berlalu lagi.. hari berganti hari.. aku masih seperti biasa.. hanya sedikit sahaja berubah.. masih jauh perjalanan yang harus aku lalui.. setiap perjalanan hidup ini pasti ada cabaran.. aku cuba tok gagah menghadapi liku-liku hidup ini.. aku ingin menjadi seperti mereka disekelilingi.. aku juga ingin merasa disayangi, dikasihi, dan dicintai.. aku ingin mencari cinta Allah.. adakah aku masih berpeluang tok mengecapi kebahagian mendapatkan cinta Allah.. aku masih tercari-cari jalan menuju ke jalan-Nya.. ya Allah, engkau bantulah hamba-Mu yg dahagakan kasih.. ya Allah, bantulah hamba-Mu ini.. perkukuhkanlah lagi imanku yg hanya senipis bawang ini.. aku manusia seperti yang lain.. mudah leka dan lalai.. bantulah aku ya Allah.. aku takut akan terus terlalai.. sesungguhnya aku tidak layak untuk ke syurga-Mu.. tapi aku juga tidak sanggup untuk ke neraka-Mu.. ya Allah.. kuatkanlah rasa cinta, kasih dan sayang ku pada-Mu ya Allah.. aku memohon pertolongan dari-Mu.. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...