BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selasa, Julai 05, 2011

lama sudah ku menanti... lama sungguh ku inginkan... sering kali berada dalam mimpi... alhamdllah... atas izin Allah, aku dapat juga melaluinya dalam keadaan sedar... perasaan hati susah tok di sampaikan, gembira rasa hati Allah saja yg tahu... ingin aku nyatakan tapi tak terucap, kerana kejadian itu membuatkan aku sering tersenym sendirian, menjadi kekuatan ku setiap pagi... rasa susah, senang, sedih, gembira, sakit, sayang semuanya menjadi 1... hanya itu sahaja yang ku rasai ketika itu... tidur malam terganggu, tp tetap aku gagahi kerana detik, waktu dan peluang sebegini sukar tuk aku miliki... aku perlu menghargai setiap peluang yang aku perolehi walau sesusah mana sekali pun... aku tak mengerti mengapa aku sentiasa kuat bila bersamanya... aku lupa segala masalah yang ku alami... tapi sekuat mana aku ingin tunjukkan air mata aku tetap gugur dihadapannya... baru nk jadi kuat, hahahah... sayangnya detik bahagia itu hanya seketika... walaupun sekejap tetapi amat bermakna bagiku... terima kasih ya Allah kerana engkau telah memberi peluang ini kepada ku... ini akan menjadi kenangan terindah dalam hidup aku... ya Allah... aku bermohon agar aku diberi kesempatan untuk merasai detik ini lagi... aku sentiasa merindui detik dan saat ketika itu... amin...

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...