BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jumaat, Oktober 14, 2011

ya Allah kpd-mu aku memohon segalanya..kpd-mu juga aku berlindung, berikanlah kekuatan kpd hamba-mu ini..ya Allah, aku hanya insan yg lemah,berkanlah aku kesabaran dan engkau perteguhkan keimanan aku agar aku sentiasa mendekatkan diri dgn-mu..Allah tunjukkanlah jalan tok aku mendapatkan cinta-mu..aku sungguh mendambakan cinta-mu,aku terlalu merindui-mu,berikanlah aku kesempatan mendapatkan cinta-mu..ya Allah,sesungguhnya aku tidak layak mendapatkannya,tp aku memohon agar engkau memberi sedikit ruang tok aku merasai..Allah, engkaulah tempat aku berlindung,tempat aku mengadu segala rasa hati ini,tunjukkanlah aku jalan yg terbaik dan jalan yg engkau redhai..kukuhkan lg rasa kasih dan sayangku kepada-mu ya Allah..amin y rabb......

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...