BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, April 16, 2011

pertemuan yang bergitu singkat antara kau dan aku

dalam kepekatan malam,
dingin malam datang menyapa,
tiupan angin malam menggetarkan jiwaku,
sama seperti saat ketika ku bertemu dengan mu...


aku tidak menyangka kita akan dipertemukan dalam keadaan begini,
pertemuan ini tidak pernah ku impikan,
namun semuanya telah ditentukan oleh Nya,
aku harus terima dengan hati terbuka..


ketika itu ak cuba berlagak tenang,
setenang air sungai yang mengalir,
aku cuba tok mengawal setiap pergerakakan ku,
agar engkau tidak melihat kekalutanku tika ini..


engkau memulakan perbualan antara kita,
aku membalasnya dengan tenang,
banyak yang dibicarakan,
sehingga berterusan hingga lewat malam..


begitu cepat masa berlalu,
waktu berpisah semakain tiba,
engkau mula mengundurkan diri tok pulang,
pertemuan kita tok kali ini berakhir di sini..


jauh di dasar hatiku berbisik,
bilakah detik waktu ini akan tiba lagi,
bila kita akan dipertemukan lagi,
jawapannya hanya Allah yang mampu menentukan segalanya....

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...