BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, Mei 07, 2011

kehadiran seorang yg bernama sahabat...

dalam gelap hati ini, tiada sinaran cahaya yg menginari, tanpa teman berbicara, tanpa nada dan irama, hatiku terasa kosong sekali, gelisah ak memikirkan perjalanan hidupku, tiada tempat untuk ku mengadu, aku tiada abang, kakak, adk yg sama matang... diri ini memerlukan seseorang yang boleh berkongsi segala rasa, sakit, perit, tangis, tawa, resah, gelisah... adakah insan yang sanggup berkongsi segala rasa ini denganku??? SAHABAT... itulah yang ku cari selama ini... masihkah wujudnya insan yang seperti ini??? dalam pencarian ini, aku telah mengenali seorang kenalan, di mana die merupakan seorang kakak yg begitu penyayang... tanpa sedar, dari hari hari ke hari, hubungan kami semakin rapat... die bukan sahaja menjadi seorang sahabatku, die juga telah menjadi kakak kepada  aku... selama ini aku inginkan seorang sahabat yang boleh memahami diriku, dengan kuasa Allah aku telah diberikan seorang kakak yang penyayang, penyabar... die begitu baik kepada aku, die sentiasa menyayangiku, sentiasa menjagaku... setiap apa yang ku rasa pasti ingin dirasa bersama, begitu juga dgn diriku, tapi die sering melakukan sebaliknya kerana bagi dirinya biar aku mersa kegembiraannya saja,bukan tangisnya.... aku begitu menyayangi dirinya... semua rasa sering dikongsi bersamaa... dirinya sering menjadi kekuatan kepadaku... die juga banyak mengajarku, banyak menasihatiku... Ya Allah.... aku bersyukur kerana engkau telah pertemukan aku dengan insan ini... insan yang begitu istimewa... engkau lindungilah insan ini seperti mana engkau sering melindungi ibu bapaku... 

"kak, terima kasih tok segala yang kak dh buat tok adk selama nie, terima kasih juga tok kasih sayang yg kak berikan, terima kasih juga setiap doa kak tok adk.. terima kasih juga tok segala nasihat yg kak berikan, terima kasih gak tok segala keprihatinan yg kak berikan... adk sayang sangt pada kak... mungkin adk bukan yg terbaik... tp adk bertuah mempunyai kakak seperti kak... jaga diri kak baik-baik... sayangi diri kak..."

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...