BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, Mei 07, 2011

menjangkaui usia tua....

saat malam yg ku nanti tiba jua..tibanya hari kelahiranku..semakin dewasa rupanya aku nie..tapi adakah benar ak telah dewasa??dewasakah pemikiranku??dewasakah perwatakanku??dewasakah diri ini??ahhh....penat....terlalu penat tok ak fikirkan...telah lamaku fikirkan semua ini....ya Allah cubaan-Mu begitu berat bagiku...telah lamaku memikirkan jawapan disebalik setiap soalanku ini...siapa yg mampu tok berikan ak jawapannye??siapa yg dapat memahami setiap apa yg aku rasa ini...setiap insan inginkan kejayaan...begitu juga dengan ku...tapi.....hhhhiisssyyy...orang sekeliling melihat dan mengata..mereka tiada ditempatku...mereka tidak merasakan apa yg ku rasakan..."berat mata memandang,berat lagi bahu yg memikul".aku hanya dapat melakukan yg terbaik tok keluarga dan diri aku..ak xseperti mereka yg lain..yg mendapat jalan yg lebih mudah..namun ak tetap bahagia bersama keluargaku...alhamdllah..walaupun keadaanku begini..aku masih mampu tok mengecapi kebahagian bersama keluargaku...ibu ayah..terima kasih kerana membesarkan akk selama nie dengan penuh kassih sayang...walaupun akk xdapaat memberikan kejayaan yg besar pd ibu n ayah..tp akk xpernah doakan ibu n ayah...doakanlah anak mu ini agar aku mampu  tok memberikan kejayaan yg besar tok kalian...

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...